Dans tävling


Var på dans tävling i Hallsberg idag, fast jag är sjuk. Trodde det skulle gå bra att dansa eftersom jag mådde hyffsat bra imorse. Så jag åkte dit och dansade med gruppen, sen började jag må jätte dåligt. Var jätte yr och höll på att kräkas flera gånger, har ju astma också och den blir jätte jobbig när jag är förkyld så min kondition var sämst.
Vi gick iallafall vidare till final men kom inte på pallen. Jag åkte hem direkt efter gruppen för jag orkade verkligen inte köra singel och par. Så nu sitter jag här hemma och vilar, kan typ inte resa mig upp utan att bli jätte snurrig, har feber nu också....fyfan hatar det här.
Ska försöka sova lite nu, jag skriver mer imorgon , kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!

Ellen ♡ 14 ♡ Örebro