Dansuppvisning


Hade dansuppvisning idag, var jätte kul. Fast det gick sjukt dåligt för oss, typ ingen kunde danserna. Men hade iallafall super kul.
Har nästan inga bilder från dagen, men här är iallafall två på mig och Alicia på scenen imellan upvisningarna!      Asså det va ju såhär en skärm bakom scenen där man kunde kolla på dom som dansa. Så Kajsa filmade oss! Och Alicia dansade typ as oseriöst och alla bakom scenen kollade typ på oss, haha!

men fint jag skrattar 

Asså ser ni hur kort jag är eller? känns som jag bara blir kortare och kortare, kan ju bero på att alla andra växer men aa. Haha seriöst jag är liksom 1 år äldre än Alicia men ändå mycket kortare , asså åh varför kan jag inte bara växa lite?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej och välkommen!

Ellen ♡ 14 ♡ Örebro